ІННОВАЦІЇ

Реформування системи загальної середньої освіти, зокрема і її початкової ланки, актуалізувало в Україні пошук шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, спрямованого на виховання ініціативної, самодостатньої, творчої особистості учня, яка відповідає вимогам ІІІ тисячоліття.

Іннова́ції — об'єкти впровадження чи процес, що веде до появи чогось нового. (Визначення взяте за посиланням: httpshttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F).

Кінцевим результатом впровадження інновацій є активізація моєї педагогічної діяльності з метою якісного формування у молодших школярів ключових компетенцій, адаптація свідомості цільової аудиторії до змісту поданої інформації через живе спілкування та інформаційно-комунікаційні технології. 




1. Коментар. 
1.1.  Інновація полягає у дотриманні конфіденційності оцінювання учнів (способом нашіптування), яке здійснюється з урахуванням принципів психологічної комфортності і здоров’язбережувального характеру навчально-виховного процесу.Урок проходив у 1-Б класі Зірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів в рамках другого районного засідання школи педагогічного досвіду (керівник Соловей Н.Л.) з теми «Реалізація діяльнісного підходу до формування в учнів свідомого ставлення до навчання засобами вербального оцінювання». (Дивитись фрагмент уроку з початку до 4 хв 30 с).
1.2. Інновація полягає у використанні ефективних способів донесення об’єктивної інформації про навчальні досягнення учнів, процесу розвитку дитини, ефективності застосування вербального оцінювання, використовуючи інформаційно-комунікаційну технологію (місцеве телебачення), яка дозволила охопити увагою широке коло цільової аудиторії – педагогів і батьків району з метою побудови партнерських відносин між батьками та учителями.  (Дивитись із 5 хв 18 с до 9 хв 32 с. Посилання в ютубі: https://www.youtube.com/watch?v=y7s4zD-DNH
БУДУЄМО ДІАЛОГ ІЗ БАТЬКАМИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ В НАПРЯМКУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ! 

2. Коментар. Інновація полягає у використанні інформаційно-комунікаційних технологій (місцевого радіо) з метою донести до учасників навчально-виховного процесу (широкого кола цільової аудиторії - педагогів і батьків району) суті впровадження шкільних змін, запропонованих Міністерством освіти і науки України в рамках підготовчого етапу до реформування освіти. (Слухати із 3 хв 35 с до 21 хв 00 с. Випуск інтерв’ю відбувся на 104 хвилі ТРК «Березне» 02.10.2016 року о 13.20 год та о 18.20 год). 

Інтерв’ю  з Соловей Н.Л.


3. Коментар. Інновація полягає у ефективному використанні створених інформаційно-комунікаційних умов (місцевим телебаченням) для підготовки свідомості широкого кола цільової аудиторії (педагогів і батьків району) до впровадження шкільних змін, запропонованих Міністерством освіти і науки України в рамках підготовчого етапу до реформування освіти. (Дивитись із 1 хв 25 с до 2 хв 17 с. Посилання в ютубі: https://www.youtube.com/watch?v=uVn2_yXfV4c). 



4. Коментар. Інновація полягає у вдало вибраному підході до формування здоровязбережувальної компетенції молодших школярів  на уроці математики. У фрагменті уроку Ви побачите фізкультхвилинку і бесіду до розв’язання задачі на етапі закріплення матеріалу. Змістовне  поєднання цих двох етапів уроку викликали у дітей позитивні емоції, які спонукали до мислення, зокрема, про необхідність вживання здорової їжі. Такий підхід дозволяє дітям зберегти інформацію у довготривалій пам’яті та використовувати її у житті.
    Урок проведений з учнями 1-Б класу, які навчаються лише другий місяць у школі (в рамках обласного семінару-практикуму з теми «Організація методичної роботи в початковій школі, реалізація освітніх стандартів нового покоління», який організовував Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі загальноосвітніх навчальних закладів Березнівського району, в тому числі, Зірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів 24.10.2012 року).
  Відеофрагмент уроку математики у 1-Б класі.




5. Коментар. Інновація полягає у результативному методі проекту, створеному на вирішення актуальної і найважливішої проблеми сьогодення - збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя як цінності. В результаті якого діти опановують навчальні та життєві компетентності, здатність до творчого розвитку, що є необхідною умовою молодій людині для майбутньої успішної професійної діяльності та життя в суспільстві.
    Навчання проводилось для методистів з початкового навчання Рівненської області в рамках обласного семінару-практикуму з теми «Організація методичної роботи в початковій школі, реалізація освітніх стандартів нового покоління», який організовував Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі загальноосвітніх навчальних закладів Березнівського району, в тому числі, Зірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів 24.10.2012 року. (Дивитись все відео. Посилання в блозі: https://soloveyninalvivna.blogspot.com/p/blog-page_55.html).

6. Коментар. Інновація полягає у результативному методі проекту, створеному на вирішення актуальної і найважливішої проблеми сьогодення - збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя як цінності. В результаті якого діти опановують навчальні та життєві компетентності, здатність до творчого розвитку, що є необхідною умовою молодій людині для майбутньої успішної професійної діяльності та життя в суспільстві.





Немає коментарів:

Дописати коментар