Реформування системи загальної
середньої освіти, зокрема і її початкової ланки, актуалізувало в Україні пошук
шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, спрямованого на виховання
ініціативної, самодостатньої, творчої особистості учня, яка відповідає вимогам
ІІІ тисячоліття.
Іннова́ції — об'єкти впровадження чи процес, що веде до появи чогось нового. (Визначення взяте за посиланням: httpshttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F).
Кінцевим результатом впровадження інновацій є активізація моєї
педагогічної діяльності з метою якісного формування у молодших школярів
ключових компетенцій, адаптація свідомості цільової аудиторії до
змісту поданої інформації через живе спілкування та інформаційно-комунікаційні
технології.
1.2. Інновація полягає у використанні ефективних способів донесення об’єктивної інформації про навчальні досягнення учнів, процесу розвитку дитини, ефективності застосування вербального оцінювання, використовуючи інформаційно-комунікаційну технологію (місцеве телебачення), яка дозволила охопити увагою широке коло цільової аудиторії – педагогів і батьків району з метою побудови партнерських відносин між батьками та учителями. (Дивитись із 5 хв 18 с до 9 хв 32 с. Посилання в ютубі: https://www.youtube.com/watch?v=y7s4zD-DNH
БУДУЄМО ДІАЛОГ ІЗ БАТЬКАМИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ В НАПРЯМКУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ!
2. Коментар. Інновація
полягає у використанні інформаційно-комунікаційних
технологій (місцевого радіо) з метою донести до учасників навчально-виховного
процесу (широкого кола цільової аудиторії - педагогів і батьків району) суті
впровадження шкільних змін, запропонованих Міністерством освіти і науки України
в рамках підготовчого етапу до реформування освіти. (Слухати із 3 хв 35 с до 21 хв 00 с. Випуск інтерв’ю відбувся на 104
хвилі ТРК «Березне» 02.10.2016 року о 13.20 год та о 18.20 год).
3. Коментар.
Інновація полягає у ефективному використанні створених інформаційно-комунікаційних
умов (місцевим телебаченням) для підготовки свідомості широкого кола цільової
аудиторії (педагогів і батьків району) до впровадження шкільних змін, запропонованих
Міністерством освіти і науки України в рамках підготовчого етапу до
реформування освіти. (Дивитись із 1 хв 25
с до 2 хв 17 с. Посилання в ютубі: https://www.youtube.com/watch?v=uVn2_yXfV4c).
4. Коментар. Інновація полягає у вдало вибраному підході до формування здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів на уроці математики. У фрагменті уроку Ви побачите фізкультхвилинку і бесіду до розв’язання задачі на етапі закріплення матеріалу. Змістовне поєднання цих двох етапів уроку викликали у дітей позитивні емоції, які спонукали до мислення, зокрема, про необхідність вживання здорової їжі. Такий підхід дозволяє дітям зберегти інформацію у довготривалій пам’яті та використовувати її у житті.
Урок проведений з учнями 1-Б класу, які навчаються лише другий місяць у школі (в рамках обласного семінару-практикуму з теми «Організація методичної роботи в початковій школі, реалізація освітніх стандартів нового покоління», який організовував Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі загальноосвітніх навчальних закладів Березнівського району, в тому числі, Зірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів 24.10.2012 року).
5. Коментар. Інновація
полягає у результативному методі проекту, створеному на вирішення
актуальної і найважливішої проблеми сьогодення - збереження здоров’я дітей та
формування здорового способу життя як цінності. В результаті якого діти
опановують навчальні та життєві компетентності, здатність до творчого розвитку,
що є необхідною умовою молодій людині для майбутньої успішної професійної
діяльності та життя в суспільстві.
Навчання проводилось
для методистів з початкового навчання Рівненської області в рамках обласного
семінару-практикуму з теми «Організація методичної роботи в початковій школі,
реалізація освітніх стандартів нового покоління», який організовував
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на базі
загальноосвітніх навчальних закладів Березнівського району, в тому числі,
Зірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів 24.10.2012 року. (Дивитись все відео. Посилання в блозі: https://soloveyninalvivna.blogspot.com/p/blog-page_55.html).
6. Коментар. Інновація полягає у результативному методі проекту, створеному на вирішення актуальної і найважливішої проблеми сьогодення - збереження здоров’я дітей та формування здорового способу життя як цінності. В результаті якого діти опановують навчальні та життєві компетентності, здатність до творчого розвитку, що є необхідною умовою молодій людині для майбутньої успішної професійної діяльності та життя в суспільстві.
Немає коментарів:
Дописати коментар