"Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі... А вчителеві треба працювати роки і роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив; нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя; ні в якому ділі помилки і невдачі не приведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Учитель зобов'язаний перед суспільством, перед твоїми батьками працювати тільки добре; кожна крихта твоєї людської краси — це його безсонні ночі, сивина, неповоротні хвилини його особистого щастя — так, учителеві часто буває ніколи подумати про себе, бо він змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя".
В. О. Сухомлинський
Про впровадження мною шкільних змін говорить методист Рубінс М.В.
(дивитись із з 14 хв 20 с до 16 хв 22 с.)
за активну роботу у
підготовчому процесі до реформування початкової освіти в рамках Концепції «Нова
українська школа»
через призму
науково-методичної діяльності
у 2016-2017
навчальному році
Висвітлено за посиланнями
06.05.2017 року:
ЩИРА ПОДЯКА
Висвітлено
за посиланням:
Я ПРОВОДЖУ БАТЬКІВСЬКИЙ ВСЕОБУЧ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ БЕРЕЗНІВСЬКОГО РАЙОНУ
Я ЧИТАЮ ЛЕКЦІЮ СТУДЕНТАМ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОГО КОЛЕДЖУ "ПОЛІССЯ" (ЗА НАПРЯМКОМ НАВЧАННЯ "ГУМАНІТАРНІ НАУКИ", СПЕЦІАЛЬНІСТЬ "ПОЧАТКОВЕ НАВЧАННЯ") З ТЕМИ "ЗНАЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ"! (2008 РІК)
ПУБЛІКАЦІЇ У ФАХОВИХ ЖУРНАЛАХ
ФОРМУЛА ПРОДУКТИВНОСТІ
Немає коментарів:
Дописати коментар